Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37279
Title: Architectural education policy
Other Titles: Політика архітектурної освіти
Authors: Bouryak, Alexander
Bibliographic description (Ukraine): Bouryak A. Architectural education policy / Alexander P. Bouryak // Architectural Studies. – 2016. – Volume 2, number 1. – P. 13–16. – Bibliography: 6 titles.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: architectural education
self-repression
pedagogy of freedom
methodological thinking
superschools
архітектурна освіта
самопригнічення
педагогіка свободи
методологічне мислення
супершколи
Abstract: The study focuses on the relationship between the political reality of the last decades and life of the domestic architectural school. The subject of analysis is the methodological perspective of transformation of the architectural education in an active factor of positive changes in the life of the professional community and gaining by it a meaningful position in society. Дослідження зосереджено на взаємозв’язках між політичною реальністю останніх десятиліть та життям вітчизняної архітектурної школи. Проаналізовано методологічні перспективи перетворення архітектурної освіти на активний чинник позитивних змін у житті професійної спільноти та набуття нею значущої позиції в соціумі.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37279
Content type: Article
Appears in Collections:Architectural Studies. – 2016. – Vol. 2, No. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_15-18.pdf123.36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.