Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧубала, А.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:48:21Z-
dc.date.available2017-03-22T10:48:21Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationЧубала А. Співпраця учасників каналів дистрибуції в реалізації стратегії ефективного обслуговування покупців / А. Чубала // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 370–375. – Бібліографія: 11 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36853-
dc.description.abstractРозглядається можливість адаптації сучасних форм організації дистрибуції польськими підприємствами. Обгрунтовується необхідність співпраці підприємств у стратегії ефективного обслуговування клієнта для отримання синергічних ефектів у сфері витрат, рівня логістичного обслуговування, конкуренто¬спроможності. The opportunity of adaptation of the modern forms of organization of distribution by the Polish enterprises is considered. The necessity of cooperation of the enterprises for strategy of effective service of the client for reception of synergy effects in sphere of expenses, level of logistic service is proved.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleСпівпраця учасників каналів дистрибуції в реалізації стратегії ефективного обслуговування покупцівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
68_369-374.pdf140.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.