Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОкландер, М. А.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:41:40Z-
dc.date.available2017-03-22T10:41:40Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationОкландер М. А. Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами / М. А. Окландер // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 315–319. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36843-
dc.description.abstractРозглядаються теоретичні засади комплексу просування регіонального маркетингу. Пропонуються показникі ефективності комплексу просування. It observes theoretical basis of promotion mix régional marketing. Propose index’s effective promotion mix.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleКомплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
58_314-318.pdf105.76 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.