Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрейдич, І. Н.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:16:30Z-
dc.date.available2017-03-22T10:16:30Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКрейдич І. Н. Маркетинг як найважливіша складова інвестиційного проекту / І. Н. Крейдич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 177–181. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36817-
dc.description.abstractРозглянуто основні питання складання плану маркетингу, маркетингового аналізу під час розробки інвестиційного проекту. Надається особлива увага проблемі просування інвестиційних проектів. Особливістю роботи є рекомендації, що пропонуються для складання плану маркетингу інвестиційного проекту. The article has the main questions concerning as for writing plans of marketing, the analyze of marketing during creating an investment project. Much attention takes the problem of promotion of the investment projects. The most important aspects in the article are some propositions as to writing a plan of marketing of the investment projects.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетинг як найважливіша складова інвестиційного проектуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_176-180.pdf109.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.