Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарфентенко, І. А.-
dc.date.accessioned2017-03-22T10:04:15Z-
dc.date.available2017-03-22T10:04:15Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationПарфентенко І. А. Аналіз чинників цінності торговельної послуги роздрібного підприємства / І. А. Парфентенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 88–93.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36801-
dc.description.abstractАналізуються чинники цінності торговельної послуги роздрібного підприємства. Визначається діяльність роздрібного підприємства як надання сукупності послуг, тобто надання можливості споживачеві придбати товар вроздріб.This paper is devoted to the analysis of the factors of value of retail outlet trade service. The novelty of this paper is the qualification of retail outlet as rendering of service aggregate, that gives an opportunity of purchasing the goods by retail to the ultimate consumeruk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleАналіз чинників цінності торговельної послуги роздрібного підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_87-92.pdf260.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.