Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36794
Title: Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці
Authors: Злупко, С. М.
Мельниченко, О. С.
Bibliographic description (Ukraine): Злупко С. М. Екогомологічні засади маркетингу, логістики і менеджменту в національній економіці / С. М. Злупко, О. С. Мельниченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 48–52. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Вперше розглядається місце і роль екогомології, науки про органічність розвитку людини і довкілля в системі маркетингу, логістики і менеджменту з врахуванням особливостей економіки України. На основі наукових аргументацій і реалій української дійсності доводиться необхідність врахування екогомологіч- них засад економічного розвитку у маркетинговій і менеджментській діяльності на сучасному етапі. In this article for the first time is under review the place and role of the ecohomology, the science about organic of development of human being and environment - in system of marketing, logistics and management taking into account the Ukraine economy’s specifics. The necessity of taking into account the ecomologic data of the economic development in marketing and management today is proved on the base of scientific arguments and realities of the Ukrainian life.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36794
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10_47-51.pdf125.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.