Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГордієнко, Л. Ю.-
dc.date.accessioned2017-03-22T09:57:38Z-
dc.date.available2017-03-22T09:57:38Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationГордієнко Л. Ю. Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства / Л. Ю. Гордієнко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 32–37. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36791-
dc.description.abstractЗапропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення. The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleКонцепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7_31-36.pdf194.34 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.