Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36790
Title: Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства
Authors: Герасимчук, В. Г.
Bibliographic description (Ukraine): Герасимчук В. Г. Маркетинг: теорія і практика спеціальної (конкретної) функції в діяльності підприємства / В. Г. Герасимчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 416 : Логістика. – С. 27–32. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2001
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Досліджено еволюцію теорії і практики маркетингу в Україні, світі, модель "4Р". Проаналізовано функції маркетингу на різних стадіях суспільного виробництва, на підприємствах різної організаційно-правової орієнтації, а також місце маркетингу в системі управління промисловим підприємством. Запропоновано структуру нового підручника "Маркетинг". The Evolution of Theory and Practice of Management in Ukraine and worldwide were investigated. The model "4P" is described. Functions of Marketing at different Stages of Production process, at organizations of different legal and organizational orientation were analyzed. The Place of Marketing in management system at industrial Enterprises is defined. The Structure of a new textbook "Marketing".
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36790
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №416

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_26-31.pdf136.5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.