Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36577
Title: Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти
Authors: Оболенська, Т. Є.
Bibliographic description (Ukraine): Оболенська Т. Є. Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти / Т. Є. Оболенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 167–172. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядається еволюція концепції маркетингу та формування соціально-економічного маркетингу освіти, головним завданням якого є забезпечення поєднання задоволення споживачів і довгострокового суспільного благополуччя. Thesis depicts the éducation marketing concept évolution. The main goal of the system is the development of the society.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36577
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2000. – №384

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_167-172.pdf221.86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.