Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОболенська, Т. Є.-
dc.date.accessioned2017-03-13T13:41:02Z-
dc.date.available2017-03-13T13:41:02Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationОболенська Т. Є. Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти / Т. Є. Оболенська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 167–172. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36412-
dc.description.abstractРозглядається еволюція концепції маркетингу та формування соціально-економічного маркетингу освіти, головним завданням якого є забезпечення поєднання задоволення споживачів і довгострокового суспільного благополуччя. Thesis depicts the éducation marketing concept évolution. The main goal of the system is the development of the society.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleЕволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2000. – №384

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_167-172.pdf221.86 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.