Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36402
Title: Цінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингу
Authors: Ковалик, С. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Ковалик С. Б. Цінова політика нафтопереробних підприємств у системі маркетингу / С. Б. Ковалик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2000. – № 384 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 121–125. – Бібліографія: 3 назви.
Issue Date: 2000
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто відмінність між поняттями “ціноутворення” та “цінова політика” в умовах ринку. Наведено фактори, які впливають на цінову політику підприємства, основні етапи реалізації цінової політики нафтопереробних підприємств у системі маркетингу. The distinction between the pricing and pricepolitik conceptions in the market’s conditions are considered in this article. A determinations which influence on pricepolitik of factory are indicated. The principal stages of pricepolitik realization of oil and gas factory in the marketing system are stated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36402
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2000. – №384

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
25_121-125.pdf195.91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.