Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36084
Title: Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання
Other Titles: Improved methods of knowledge acquisition assessment of students based distance learning
Authors: Зорін, В.
Бандура, В.
Храбатин, Р.
Пасєка, М.
Пасєка, Н.
Zorin, V.
Bandura, V.
Hrabatyn, R.
Pasyeka, M.
Pasyeka, N.
Affiliation: Івано-Франківський національний технічний університет нафти й газу
Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника
Ivano-Frankivsk National Technical Oil and Gas University
Vasyl Stefanyk Precarpathian National University
Bibliographic description (Ukraine): Удосконалення методів оцінювання набуття знань студентів на основі дистанційного навчання / В. Зорін, В. Бандура, Р. Храбатин, М. Пасєка, Н. Пасєка // Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — № 853. — С. 116–121.
Bibliographic description (International): Zorin V., Bandura V., Hrabatyn R., Pasyeka M., Pasyeka N. (2016) Udoskonalennia metodiv otsiniuvannia nabuttia znan studentiv na osnovi dystantsiinoho navchannia [Improved methods of knowledge acquisition assessment of students based distance learning]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu (Lviv), no 853, pp. 116-121 [in Ukrainian].
Is part of: Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу
Journal/Collection: Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу
Issue: 853
Issue Date: 23-Feb-2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Place of the edition/event: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
UDC: 004.9
Keywords: час тестування
дослідження
освіта
оцінка компетенції
знання
testing
research
education
assessment of competence and knowledge
Number of pages: 6
Page range: 116-121
Start page: 116
End page: 121
Abstract: Розглянуто емпіричний метод визначення оптимального часу тестування знань студентів. Цей час визначається статистично з використанням методу Хіммельблау, тобто виключення аномальних значень. Визначено час проведення тестування для студентів різного рівня підготовки. Розроблено власний тест для вдосконалення розрахунків часу тестування. Адже час, наданий на тестування, впливає на саме тестування та на коректність оцінювання студента з тієї чи іншої дисципліни. Для цього висунута певна гіпотеза, проведене статистичне дослідження, розроблена математична модель. Після проведеної роботи та корегування програмного продукту визначено та математично обґрунтовано оптимальний час роботи студента.
This paper considers an empirical method of determining the optimum time for testing of students’ knowledge. It is determined statistically using the method of Himmelblau, that is, the exclusion of anomalous values. Determined at the time of testing for students of different levels of training. Developed its own test for improvement in test time. After all, the time given for testing, affects self testing and the correctness of evaluation of a student in a particular discipline. This was put forward some hypothesis, conducted the statistical study, a mathematical model is developed. After the work and the correction of software was defined and mathematically proved the optimal time of the student.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36084
Copyright owner: © Національний університет „Львівська політехніка“, 2016
© Зорін В., Бандура В., Храбатин Р., Пасєка М., Пасєка Н., 2016
References (Ukraine): 1. Грицюк Ю. І. Модель процесу формування компетентності персоналу ДСНС України для реалізації IT-проектів з інформаційної безпеки / Ю. І. Грицюк, З. П. Сташевський // Науковий вісник НЛТУ України : зб. наук.-техн. праць. – Львів : РВВ НЛТУ України. – 2015. – Вип. 25.9. – С. 373–390.
2. Дурняк Б. В. Проектування та використання сховищ даних для опрацювання результатів оцінювання знань студентів / Б. В. Дурняк, Н. М. Пасєка, М. С. Пасєка, О. В. Ерстенюк // Науковий вісник НЛТУ України: зб. наук.-техн. праць. – Львів: РВВ НЛТУ України. – 2015. – Вип. 25.9. – С. 365–373.
3. Пасєка Н. М. Методи оцінки якості набуття компетенцій студентами дистанційної форми навчання / Н. Пасєка, М. Пасєка, Р. Храбатин, В. Юрчишин, В. Бандура // IV всеукр. наук.-практ. семінар “Сучасні інформаційні технології в дистанційній освіті”, 21–23 вересня 2015 – Івано-Франківськ. – С. 22–25.
4. Пасєка Н. М. Використання когнітивних методів для набуття компетентності педагогів у галузі інформатики / Н. М. Пасєка // Науковий вісник НЛТУ України: зб. наук.-техн. праць. – Львів: РВВ НЛТУ України. – 2015. – Вип. 25.6. – С. 359–364.
5. Pasyeka M. Mathematical Model of Adaptive Knowledge Testing / M. Pasyeka, T. Sviridova, I. Kozak // Proceedings of the Vth Interna “Perspective technologies and methods in mems design” 22–24 April 2009 Lviv–Polyana, Ukraine, pp. 96-97.
6. Хатько А. В. Формування інформатичної компетентності майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / А. В. Хатько. – Бердянськ, 2012. – 273 с.
References (International): 1. Hrytsiuk Y. I. Model formation process competency DSNS Ukraine for the implementation of ITprojects Information Security / Y. I. Hrytsiuk, Z. P. Stashevskyi // Scientific Herald NLTU Ukraine: Coll. nauk.-tech. works. – Lviv: RIO NLTU Ukraine. – 2015. – Vol. 25.9. – S. 373–390.
2. Durnyak B. V. Design and use data warehouses to process the results of assessment of student learning / B. V. Durnyak, N. M. Pasyeka, M. S. Pasyeka, A. V. Erstenyuk // Scientific Herald NLTU Ukraine : Collection of scientific works. – Lviv : RIO NLTU Ukraine. – 2015. – Vol. 25.9. – S. 365–373.
3. Pasyeka N. M. Methods for assessing the quality of acquiring competencies students distance learning / Pasyeka N., R. Hrabatyn, V. Yurchishin, V. Bandura // IV All-Ukrainian scientific-practical seminar “Modern technologies in distance education”, 21–23 September 2015 – Ivano-Frankivsk: – S. 22–25.
4. Pasyeka N. M. The use of cognitive techniques for acquiring competence of teachers in computer science / N. M. Pasyeka // Scientific Herald NLTU Ukraine: Collection of scientific works. – Lviv: RIO NLTU Ukraine. – 2015. – Vol. 25.6. – S. 359–364.
5. Pasyeka M. Mathematical Model of Adaptive Knowledge Testing / M. Pasyeka, T. Sviridova, I. Kozak // Proceedings of the Vth Interna “Perspective technologies and methods in mems design” 22–24 April 2009 Lviv–Polyana, Ukraine. – Р. 96–97.
6. Hatko A. V. Formation informatychnoyi competence of future teachers of computer engineers Profile / A. V. Hatko. – Berdyansk, 2012. – 273 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B-NULP-IHE_2016n853_Zorin_V-Improved_methods_of_knowledge_116-121.pdf583.42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.