https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36082
Title: | Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти |
Other Titles: | Quality assurance monitoring model for lifelong learning |
Authors: | Ревенчук, Ілона Шатовська, Тетяна Чуприна, Анастасія Revemchuk, I. Shatovska, T. Chupryna, A. |
Affiliation: | Харківський національний університет радіоелектроніки Kharkiv National University of Radioelectronics |
Bibliographic description (Ukraine): | Ревенчук І. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти / Ілона Ревенчук, Тетяна Шатовська, Анастасія Чуприна // Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — № 853. — С. 103–108. |
Bibliographic description (International): | Revemchuk I., Shatovska T., Chupryna A. (2016) Model dlia monitorynhu yakosti prohram pisliadyplomnoi osvity [Quality assurance monitoring model for lifelong learning]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu (Lviv), no 853, pp. 103-108 [in Ukrainian]. |
Is part of: | Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу |
Journal/Collection: | Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу |
Issue: | 853 |
Issue Date: | 23-Feb-2016 |
Publisher: | Видавництво Львівської політехніки Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky |
Place of the edition/event: | Україна, Львів Ukraine, Lviv |
UDC: | 378.046 |
Keywords: | модель моніторингу безперервне навчання післядипломна освіта планування проведення оцінювання й удосконалення програм monitoring model lifelong learning postgraduate education program planning implementation appraisal and improvement |
Number of pages: | 6 |
Page range: | 103-108 |
Start page: | 103 |
End page: | 108 |
Abstract: | Подано практики для моніторингу, планування і здійснення програм курсів післядипломної освіти. Мета моделі моніторингу цих програм – допомогти організаціям, що надають освітні послуги в галузі післядипломної освіти, відстежувати прогрес і
ефективність процесу навчання шляхом регулярного збирання, аналізу і використання інформації для своєчасного прийняття рішень, забезпечення підзвітності, а також є основою для оцінювання і вдосконалення цих програм. The article presents the practice model for monitoring of LLL programme planning and implementation. The objectives of LLL monitoring model is to help organizations track the progress and achievements of the programmes by regularly collecting, analyzing and using information to assist timely decision making, ensure accountability, and provide the basis for evaluation and improvement. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36082 |
Copyright owner: | © Національний університет „Львівська політехніка“, 2016 © Ревенчук Ілона, Шатовська Тетяна, Чуприна Анастасія, 2016 |
URL for reference material: | https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf |
References (Ukraine): | 1. Explaining the European Qualifications Framework for Lifelong Learning [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf. 2. European Qualifications Framework (EQF) [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html. 3. European Credit Transfer and Accumulation System [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm. 4. Strategic framework – Education & Training 2020 [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm. 5. Lifelong Learning Monitoring Working Model [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf. |
References (International): | 1. Explaining the European Qualifications Framework for Lifelong Learning [Загол. з екрана]. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf. 2. European Qualifications Framework (EQF) [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html. 3. European Credit Transfer and Accumulation System [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm. 4. Strategic framework – Education & Training 2020 [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm. 5. Lifelong Learning Monitoring Working Model [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf. |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853 |
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
B-NULP-IHE_2016n853_Revemchuk_I-Quality_assurance_monitoring_103-108.pdf | 463.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.