Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36082
Title: Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти
Other Titles: Quality assurance monitoring model for lifelong learning
Authors: Ревенчук, Ілона
Шатовська, Тетяна
Чуприна, Анастасія
Revemchuk, I.
Shatovska, T.
Chupryna, A.
Affiliation: Харківський національний університет радіоелектроніки
Kharkiv National University of Radioelectronics
Bibliographic description (Ukraine): Ревенчук І. Модель для моніторингу якості програм післядипломної освіти / Ілона Ревенчук, Тетяна Шатовська, Анастасія Чуприна // Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. — № 853. — С. 103–108.
Bibliographic description (International): Revemchuk I., Shatovska T., Chupryna A. (2016) Model dlia monitorynhu yakosti prohram pisliadyplomnoi osvity [Quality assurance monitoring model for lifelong learning]. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika" Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu (Lviv), no 853, pp. 103-108 [in Ukrainian].
Is part of: Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу
Journal/Collection: Вісник Національного університету „Львівська політехніка“ Серія: Інформатизація вищого навчального закладу
Issue: 853
Issue Date: 23-Feb-2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Place of the edition/event: Україна, Львів
Ukraine, Lviv
UDC: 378.046
Keywords: модель моніторингу
безперервне навчання
післядипломна освіта
планування
проведення оцінювання й удосконалення програм
monitoring model
lifelong learning
postgraduate education
program planning
implementation
appraisal and improvement
Number of pages: 6
Page range: 103-108
Start page: 103
End page: 108
Abstract: Подано практики для моніторингу, планування і здійснення програм курсів післядипломної освіти. Мета моделі моніторингу цих програм – допомогти організаціям, що надають освітні послуги в галузі післядипломної освіти, відстежувати прогрес і ефективність процесу навчання шляхом регулярного збирання, аналізу і використання інформації для своєчасного прийняття рішень, забезпечення підзвітності, а також є основою для оцінювання і вдосконалення цих програм.
The article presents the practice model for monitoring of LLL programme planning and implementation. The objectives of LLL monitoring model is to help organizations track the progress and achievements of the programmes by regularly collecting, analyzing and using information to assist timely decision making, ensure accountability, and provide the basis for evaluation and improvement.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36082
Copyright owner: © Національний університет „Львівська політехніка“, 2016
© Ревенчук Ілона, Шатовська Тетяна, Чуприна Анастасія, 2016
URL for reference material: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf
http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html
http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm
http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm
http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf
References (Ukraine): 1. Explaining the European Qualifications Framework for Lifelong Learning [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf.
2. European Qualifications Framework (EQF) [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html.
3. European Credit Transfer and Accumulation System [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm.
4. Strategic framework – Education & Training 2020 [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm.
5. Lifelong Learning Monitoring Working Model [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf.
References (International): 1. Explaining the European Qualifications Framework for Lifelong Learning [Загол. з екрана]. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/ploteus/sites/eaceqf/files/brochexp_en.pdf.
2. European Qualifications Framework (EQF) [Загол. з екрана].– [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.accreditedqualifications.org.uk/europeanqualifications-framework-eqf.html.
3. European Credit Transfer and Accumulation System [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/ects/ects_en.htm.
4. Strategic framework – Education & Training 2020 [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://ec.europa.eu/education/policy/strategic-framework/index_en.htm.
5. Lifelong Learning Monitoring Working Model [Загол. з екрана]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://tempusleague.eu/wp–content/uploads/2015/12/WP2.2_LLL_Monitoring_Working_Model1.pdf.
Content type: Article
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2016. – № 853

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
B-NULP-IHE_2016n853_Revemchuk_I-Quality_assurance_monitoring_103-108.pdf463.38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.