Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/36025
Title: Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств
Authors: Петрович, Й. М.
Дубодєлова, А. В.
Bibliographic description (Ukraine): Петрович Й. М. Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств / Й. М. Петрович, А. В. Дубодєлова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 554 : Проблеми економіки та управління. – С. 188–192. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і виконано дослідження змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств. The evolution of marketing in the foreign companies is analysed, the modern lines of its development are revealed and the priority directions of adaptation of foreign experience at the domestic enterprises are allocated. The practice of application of marketing - mics is appreciated and the research of changes is executed which occur in marketing environment of the domestic enterprises.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/36025
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2006. – №554

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_188-192.pdf165.31 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.