Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35820
Title: Маркетингові стратегії та їх взаємозв’язок з організаційними структурами підприємств
Authors: Огерчук, Ю. В.
Передало, Х. С.
Bibliographic description (Ukraine): Огерчук Ю. В. Маркетингові стратегії та їх взаємозв’язок з організаційними структурами підприємств / Ю. В. Огерчук, Х. С. Передало // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 567 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 124–132. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Висвітлено взаємозв’язок маркетингових стратегій та організаційних структур, розглянуто вплив місії підприємства на побудову організаційних структур управління та формування посадових інструкцій, наведено характеристику “Pull”- так і “Push”- стратегій, відображено взаємозв’язок між використанням “Pull”- і “Push’’-стратегій та ринковою позицією підприємства, використовуючи цінові дослідження ринку кави в Україні та Німеччині, проаналізовано передумови організаційних змін на підприємстві. Interaction of marketing strategy are displayed, influence of mission of the organization on construction of organizational structure of management and formation of duty regulations are considered, the characteristic the "Pull" - and "Push" strategy are represented, the interrelation between use "Pull" - and "Push" - strategy and a market position of the enterprise are displayed, using thus price researches of the market of coffee in Ukraine and Germany, forewords of organizational changes at the enterprise are analysed.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35820
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2006. – №567

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21_124-132.pdf229.89 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.