Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35164
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуденко, Н. В.-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:22:13Z-
dc.date.available2017-01-26T13:22:13Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationКуденко Н. В. Роль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування фірми / Н. В. Куденко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 197–204. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35164-
dc.description.abstractЗапропоновано маркетингову характеристику рівнів стратегічного планування фірми з детальною класифікацією об’єктів стратегічного управління, маркетингових цілей та стратегій. The offered marketing characteristic of levels of strategic planning of firm with detailed classification of objects of strategic management, marketing purposes and strategy.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleРоль і значення маркетингової стратегії в системі стратегічного планування фірмиuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38_197-204.pdf181.75 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.