Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДіброва, Т. Г.-
dc.date.accessioned2017-01-26T13:16:55Z-
dc.date.available2017-01-26T13:16:55Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationДіброва Т. Г. Термінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товару / Т. Г. Діброва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2001. – № 424 : Логістика. – С. 143–146. – Бібліографія: 18 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35154-
dc.description.abstractМасове впровадження марочного товару в Україні передбачає застосування спеціальної маркетингової термінології суб’єктами ринку. Аналіз літератури з цього питання виявив розбіжності у визначенні та тлумаченні спеціальних понять цієї наукової галузі. Це актуалізує науковий інтерес до термінологічних проблем маркетингової концепції марочного товару і вимагає їх ретельного розгляду. Mass introduction of brand products in Ukraine requires the usage of special marketing terminology by market players. The analysis of the research papers on this issue discloses the discrepancies in identifying and explaining special concepts of this scientific field. This fact gives rise to the scientific interest in terminological problems of marketing concept of brand products and requires careful investigation.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleТермінологічні аспекти маркетингової концепції марочного товаруuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2001. – №424

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_143-146.pdf109.67 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.