Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/35001
Title: Техніко-економічний аналіз собівартості ресорно-пружинної підвіски сучасного автобуса
Authors: Керницька, М. І.
Bibliographic description (Ukraine): Керницька М. І. Техніко-економічний аналіз собівартості ресорно-пружинної підвіски сучасного автобуса / М. І. Керницька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 582 : Проблеми економіки та управління. – С. 40–44. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Keywords: автобус
система підресорювання
підвіска
пружина
собівартість
bus
system of suspension
pendant
spring
prime price
Abstract: Зздійснено детальний техніко-економічний аналіз механічної системи підресо¬рювання сучасного автобуса. Для дослідження вибраний середній приміський автобус з комбінованою ресорно-пружинною підвіскою. Значна увага приділена конструктивним особливостям передньої та задньої підвісок машини. З використанням реальних конструктивних варіантів системи підресорювання виконаний поглиблений розрахунок собівартості залежних підвісок ведучого моста і керованих коліс автобуса. The detailed technical and economic analysis of the mechanical system of suspensions of modern bus is conducted. For the lead through of research a middle shuttle bus is chosen with the combined mechanical pendant. Considerable attention is devoted the structural features of front and back pendants of machine. With the use of the real structural variants of the system of suspensions the carried out is deep calculation of prime price of dependent pendants of drive bridge and guided wheels of bus.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35001
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №582

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
9_40-44.pdf543.55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.