Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorReshetnikova, I.-
dc.contributor.authorSahaidak, M.-
dc.date.accessioned2017-01-04T14:28:38Z-
dc.date.available2017-01-04T14:28:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationReshetnikova I. Multi-channel marketing in communication activities of logistics companies / I. Reshetnikova, M. Sahaidak // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 848. – С. 69–75. – Bibliography: 16 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34933-
dc.description.abstractThe article justifies the feasibility of multi-channel marketing tool in activities of companies that provide logistics services. Specifies the meaning of multi-channel marketing and the scope of its use, generalizing multi-channel marketing tools. Particular attention is paid to the determination and substantiation of the leading role of contact personnel of logistics enterprises in establishing and maintaining of communication with all parties to create customer value chain of logistic services. An interaction of logistics companies' contact personnel at different hierarchical levels and interaction of contact personnel with contact audience are presented. Обґрунтовано доцільність багатоканальним маркетингового інструменту в діяльності компаній, що надають логістичні послуги. Визначено значення багатоканального маркетингу і сфери його використання, що узагальнює багатоканальні маркетингові інструменти. Особлива увага приділяється визначенню та обгрунтуванню провідної ролі персоналу логістичних підприємств, який безпосередньо контактує із клієнтами, у встановленні і підтримці зв'язку з усіма сторонами з метою творення клієнтського ланцюжка створення цінності у логістичному сервісі. Представлено схему взаємодії контактного персоналу логістичних компаній на різних ієрархічних рівнях і взаємодію персоналу з контактною аудиторією.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectmulti-channel marketinguk_UA
dc.subjectcommunicationsuk_UA
dc.subjectconsumer behavioruk_UA
dc.subjectlogistics servicesuk_UA
dc.subjectlogistics productuk_UA
dc.subjectcontact personneluk_UA
dc.subjectбагатоканальний маркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаціїuk_UA
dc.subjectповедінка споживачівuk_UA
dc.subjectлогістичні послугиuk_UA
dc.subjectлогістика продукціїuk_UA
dc.subjectконтактний персоналuk_UA
dc.titleMulti-channel marketing in communication activities of logistics companiesuk_UA
dc.title.alternativeБагатоканальний маркетинг у комунікаційній діяльності логістичних компанійuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №848

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_69-75.pdf157.93 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.