Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34872
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузиченко-Козловська, О. В.-
dc.date.accessioned2016-12-26T13:03:33Z-
dc.date.available2016-12-26T13:03:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМузиченко-Козловська О. В. Методика оцінювання туристичного брендингу дестинацій / О. В. Музиченко-Козловська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 120–125. – Бібліографія: 15 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34872-
dc.description.abstractЗ’ясовано сутність поняття “дестинація”; запропоновано визначення поняття “туристично приваблива територія” як синонім туристичної дестинації; обґрунтовано з маркетингової позиції зміст туристичної дестинації; наведено передумови брендингу дестинацій; пояснено доцільність застосування комплексного підходу до управління та оцінювання туристичного брендингу дестинацій; перелічено передумови позиціонування туристичної дестинації; розроблено методику оцінювання ефективності туристичного брендингу дестинацій на прикладі м. Львова. The essence of the concept of destinations"; proposed definition of "attractive tourist area" as a synonym for tourism destinations; reasonably content with the position of marketing tourism destinations; are prerequisites branding destinations; explained the feasibility of an integrated approach to the management and evaluation of branding tourist destinations; lists the prerequisites for positioning tourist destination; the method of evaluating the effectiveness of branding tourist destinations on the example Lviv.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectдестинаціяuk_UA
dc.subjectтуристична дестинаціяuk_UA
dc.subjectтуристичний брендингuk_UA
dc.subjectпозиціонуванняuk_UA
dc.subjectdestinationsuk_UA
dc.subjecta tourism destinationuk_UA
dc.subjecttourism brandinguk_UA
dc.subjectpositioninguk_UA
dc.titleМетодика оцінювання туристичного брендингу дестинаційuk_UA
dc.title.alternativeMethodology of evaluation of tourism branding of destinationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_120-125.pdf194.6 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.