Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарчин, Г. М.-
dc.contributor.authorСоболь, І. Б.-
dc.date.accessioned2016-12-22T12:12:44Z-
dc.date.available2016-12-22T12:12:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЗахарчин Г. М. Оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу / Г. М. Захарчин, І. Б. Соболь // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2016. – № 846. – С. 62–66. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34837-
dc.description.abstractВисвітлено основні аспекти оцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингу; наголошено на ролі маркетингового підходу у визначенні вартості працівника на ринку праці, формування сучасних та потенційно конкурентоспроможних компетенцій персоналу; підкреслено важливість соціального аспекту оцінювання ефективності персоналу в умовах поширення соціогуманістичних тенденцій. The article deals with the basic aspects of personnel assessment of the industrial enterprise on the principles of marketing; the role of the marketing approach in determining the value of an employee in the labor market, and the formation of a modern and potentially viable competencies of personnel is emphasized; the importance of the social aspect of personnel efficiency assessment in terms of the spread of socio humanistic trends is underlined.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectефективність персоналуuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectмаркетинговий підхідuk_UA
dc.subjectкомпетенціїuk_UA
dc.subjectринок праціuk_UA
dc.subjectцінова концепціяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectвартість персоналуuk_UA
dc.subjectсоціалізаціяuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectmarketing approachuk_UA
dc.subjectcompetenciesuk_UA
dc.subjectlabor marketuk_UA
dc.subjectprice conceptuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectvalue of an employeeuk_UA
dc.subjectsocializationuk_UA
dc.titleОцінювання ефективності персоналу промислового підприємства на засадах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativePersonnel efficiency assessment of the industrial еnterprise on the principles of marketinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2016. – №846

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12_62-66.pdf165.05 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.