Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34553
Title: Епістемічна модальність у науково-популярному дискурсі щодо викладання навчального матеріалу
Authors: Сивокінь, Ганна
Мар’янко, Яніна
Картель, Тетяна
Зайцева, Олена
Bibliographic description (Ukraine): Епістемічна модальність у науково-популярному дискурсі щодо викладання навчального матеріалу / Ганна Сивокінь, Яніна Мар’янко, Тетяна Картель, Олена Зайцева // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Проблеми української термінології : збірник наукових праць. – 2016. – № 842. – С. 157–160. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: українська мова
модальність
суб’єктивна оцінка
дискурс
науково-популярний дискурс
текст
комунікація
термін
Ukrainian language
modality
subjective valuation
discourse
scientific and popular discourse
text
communication
term
Abstract: Матеріалом цього дослідження є епістемічна модальність у науково-популярному дискурсі змісту інформаційно-оцінних висловлювань викладачів або студентів, що утворюють мовну тканину різними мовами; використовуючи різноманітні засоби вираження впевненості, сумніву й неповної впевненості в істинності повідомлюваного. Ці засоби є детермінативами, або маркерами, когнітивної діяльності суб’єкта мовлення – викладача або студента. Суб’єктивно-модальні функції мови в лекційному та практичному викладанні навчального матеріалу виражено в тому, що в рамках способів можна передавати конкретне ставлення мовця до змісту висловленого, яке має широку гаму особистісних оцінок із градацією бажаності, умовності, наказовості, повинності. The subject of this research is epistemic modality in the scientific and popular discourse as the part of speech information and evaluation of teachers or students that form the structure of the language in different languages, using various means of expression, confidence, doubt and certainty of the truth of incomplete information. These means are determinative or cognitive markers of the subject of speech – teacher or student. Subjective-modal functions of language in lectures and practical teaching learning material reflected in the fact that in the specific ways can be transmitted the attitude of the speaker to the content of expression, which includes a wide range of the personal evaluations that express gradation desirability of convention, order, obligation.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34553
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми української термінології. – 2016. – №842

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33_157-160.pdf164.88 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.