Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34367
Title: Безпечні режими руху транспортних засобів в умовах засліплення
Authors: Бойків, М. В.
Bibliographic description (Ukraine): Бойків М. В. Безпечні режими руху транспортних засобів в умовах засліплення / М. В. Бойків // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць. – 2016. – № 838. – С. 109–114. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: тривалість адаптації
функціональний стан
безпечна швидкість руху
темна пора доби
тривалість засліплення
adaptation duration
functional status
safe speed
Abstract: Розглядаються результати дослідження тривалості адаптації зору водія в умовах засліплення та його вплив на безпечні режими руху у щільних транспортних потоках. Визначено, що вирішальним чинником для водія під час руху у темну пору доби є його функціональний стан, який впливає на роботу зорового аналізатора щодо адаптації і відновлення зору в умовах засліплення. Встановлено, що залежно від тривалості засліплення водія, швидкість руху засліпленого автомобіля і наступного, що рухається за ним, необхідно знизити до 30 % і більше, якщо більша початкова швидкість транспортного потоку. Також визначено, що навіть незначне засліплення водія призводить до нерівномірності руху усього транспортного потоку. In the article the results of research duration adaptation of the driver in terms of blindness and its impact on safe driving mode in dense traffic. Determined that the decisive factor for the driver when driving at night-time in terms of its functional blindness is a condition that affects the operation of the visual analyzer, to adapt and restore vision after blindness. Established that depending on the speed of the car and blinded the next, moving him, ponyzhaty safe speed should be 30 % or greater, the greater the initial velocity. Also determined that lowering speed varies depending on the functional status of drivers and even a slight glare causes uneven movement of all traffic.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34367
Content type: Article
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2016. – № 838

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_109-114.pdf310.27 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.