Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34255
Title: Цінова політика в маркетингу міста
Authors: Карий, О. І.
Берлінг, Р. З.
Петрина, О. Б.
Bibliographic description (Ukraine): Карий О. І. Цінова політика в маркетингу міста / О. І. Карий, Р. З. Берлінг, О. Б. Петрина // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 414–422. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто цінову політику в маркетингу міста, проаналізовано методи регулювання тарифів комунальних підприємств та взаємозв’язок тарифів і місцевих податків з економічним розвитком міста. Продемонстрована відсутність “найкращого” методу регулювання тарифів на місцевому рівні, а також все більша увага до цієї проблеми з боку суспільства, науковців та практиків. The price politics as the part of municipal marketing-mix is investigated; the methods of tariff regulation of municipal enterprises and the correlation of the sum of tariffs and local taxes with economic development of a city are analyzed. The absence of "the best" method of the municipal tariff regulation on a local level, as well as growing attention to this problem from society, scientists, and professionals are demonstrated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34255
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64_414-422.pdf122.86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.