Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМатюхін, В. О.-
dc.date.accessioned2016-10-24T13:29:33Z-
dc.date.available2016-10-24T13:29:33Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationМатюхін В. О. Особливості маркетингової стратегії розвитку вищого навчального закладу / В. О. Матюхін // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 269–273. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34231-
dc.description.abstractРозглянуто особливості товару ВНЗ на ринку освіту і ринку праці.Запропонована динамічна модель комплексу маркетингу освітніх послуг “7Р”. Проаналізовано особли¬вості моделі та наведено характеристики семи елементів маркетингу-мікс. Наведена оцінка відносної вагомості елементів “7Р”. На основі матричного методу аналізу відомих моделей стратегій проаналізовано маркетингові стратегії для ВНЗ. Запропоновано аналітичне співвідношення оцінки ефективності маркетингової стратегії, яке пов’язано з елементами маркетингу-мікс та товаром ВНЗ на ринку освіти і ринку праці. This article focuses on special features of the higher educational institutions’ product at the market of education and at the labour market. The dynamic model of the educational services “7P” marketing complex is offered in the article.There are also scrutinized the peculiarities of this model and described the characteristics of seven elements of marketing¬mix. Attention is focused on the relative importance of the elements “7P”. Taking as a basis the matrix method of the analysis of known models of strategies is made the analysis of marketing strategies for higher educational institutions. The article reveals regulations that dwell on analytical relationships between marketing strategies, connected with the elements of marketing-mix and the higher educational institutions’ product at the educational and labour market,which were studied very meticulously.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингової стратегії розвитку вищого навчального закладуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42_269-273.pdf99.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.