Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКасич, А. О.-
dc.date.accessioned2016-10-24T13:20:11Z-
dc.date.available2016-10-24T13:20:11Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКасич А. О. Міжнародний маркетинг як фактор активізації інноваційно-інвестиційної діяльності металургійних підприємств / А. О. Касич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 245–251. – Бібліографія: 14 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34227-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність використання методів міжнародного менеджменту для формулювання змісту інноваційно-інвестиційної стратегії розвитку металургійних підприємств із застосуванням міжнародного маркетингу, що дасть змогу ефективно використати ті можливості, які відкриває світова економіка. Крім того, досліджується стан зовнішніх ринків збуту металургійної продукції та визначаються основні тенденції їхнього розвитку. In the article is motivated need to methods of international management for the motivation of contents innovation-investment development strategy of metallurgical enterprises an using international marketing that enables effectively to use that possibilities, which opens a world economy. Besides in article is researched condition of foreign markets an metallurgical to product and are defined main trends of their development.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМіжнародний маркетинг як фактор активізації інноваційно-інвестиційної діяльності металургійних підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
38_245-251.pdf128.22 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.