Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГеоргіаді, Н. Г.-
dc.date.accessioned2016-10-24T13:18:09Z-
dc.date.available2016-10-24T13:18:09Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationГеоргіаді Н. Г. Кумулятивно-цільовий підхід до формування інформаційної системи управління маркетингом підприємства / Н. Г. Георгіаді // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 580 : Логістика. – С. 220–227. – Бібліографія: 18 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34224-
dc.description.abstractРозкрито сутність кумулятивно-цільового методичного підходу до формування інформаційних систем управління маркетингом на засадах уточнення його сутнісних характеристик і функцій. У результаті дослідження виділено етапи застосування кумулятивно-цільового підходу під час проектування інформаційних систем управління маркетингом підприємства. In the article essence of cumulative-having a special purpose methodical approach is exposed to forming of management information by marketing on bases of clarification of his essence descriptions and functions. As a result of the conducted research the stages of application of cumulative-having a special purpose approach are selected in the process of planning of management information by marketing of enterprise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleКумулятивно-цільовий підхід до формування інформаційної системи управління маркетингом підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2007. – №580

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_220-227.pdf122.45 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.