Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34154
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСоболєва, Т. О.-
dc.date.accessioned2016-10-06T10:12:16Z-
dc.date.available2016-10-06T10:12:16Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationСоболєва Т. О. Методичні підходи до оцінювання інноваційного потенціалу організації / Т. О. Соболєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 573–578. – Бібліографія: 7 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34154-
dc.description.abstractДосліджено методичні проблеми оцінювання інноваційного потенціалу організації. Запропонований комплексний підхід до оцінювання інноваційного потенціалу, який ґрунтується на виокремленні такого специфічного показника, як активність інноваційного потенціалу. Залежно від мети оцінювання запропоновано доповнити діагностику інноваційного потенціалу розробленням профілю інноваційних ресурсів та оцінюванням ступеня відповідності конкретному нововведенню. This article is devoted to methodical problems of organization’s innovation potential evaluation. The proposed complex approach to innovation potential evaluation is based on allocation of such a specific indicator as innovation potential activity. Depending upon the purpose of evaluation, the diagnostics of innovation potential is submitted to be supplemented with the elaboration of innovation resources profile and with the estimation of its correspondence extent to the certain innovation.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМетодичні підходи до оцінювання інноваційного потенціалу організаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
119_573-578.pdf107.37 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.