Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРзаєв, Д. О.-
dc.contributor.authorРзаєва, С. Л.-
dc.date.accessioned2016-10-06T10:08:36Z-
dc.date.available2016-10-06T10:08:36Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationРзаєв Д. О. Сценарне планування інноваційного процесу системи вищої освіти України / Д. О. Рзаєв, С. Л. Рзаєва // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 535–540. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34147-
dc.description.abstractДля ефективного функціонування системи вищої освіти пропонується розробити програму розвитку вищої освіти, проаналізувати стан освіти та розробити прогноз її подальшого розвитку. В статті також подано етапи побудови сценарію ймовірного розвитку освіти. Оцінено вплив різних груп макроекономічних чинників на суб’єктів освітнього процесу. For the effective functioning of the higher education system there are proposed the following: the Higher Education development program must be formulated, the analysis of current state of education must be completed, and the prognosis for its further development must be determined. The stages for creating the scenario of probable development of education are also enumerated in the article. The rating of influence of different groups of macroeconomic forces on the subjects of educational process is carried out.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleСценарне планування інноваційного процесу системи вищої освіти Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
112_535-540.pdf117.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.