Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34133
Title: Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами
Authors: Ковальчук, С. В.
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук С. В. Формування маркетингового підходу в управлінні інноваційними процесами / С. В. Ковальчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 465–470. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Визначені основні концептуальні підходи до формування інноваційних процесів на різних економічних рівнях. Одним із головних підходів до здійснення інноваційної діяль¬ності на регіональному рівні визначається кластеризація. Для ефективнішого формування та реалізації інноваційних процесів вважається за доцільне використовувати маркетингові підходи, які реалізуються в діяльності відповідних маркетингових структур. In clause the basic conceptual approaches to formation of innovative processes on different economic levels are defined. By one of the main approaches to realization of innovative activity at a regional level it is ‘clasterysation’; I. For more effective formation and realization of innovative processes it is considered for expedient to use marketing approaches which are realized in activity of corresponding marketing structures.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34133
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
98_465-470.pdf94.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.