Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/34122
Title: Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції
Authors: Грищук, А . М.
Масюк, Ю. О.
Bibliographic description (Ukraine): Грищук А. М. Особливості прийняття стратегічних інноваційних рішень туристичними фірмами в умовах конкуренції / А. М. Грищук, Ю. О. Масюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 579 : Проблеми економіки та управління. – С. 410–414. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Викладено головні чинники, від яких залежить ефективність стратегії туристич¬ної компанії та її стратегічних інноваційних рішень у сфері туристичних послуг, а також коротко та стисло розглянуто сутність кількох основних стратегій, на які опираються підприємства туристичної галузі під час стратегічного планування своєї діяльності: стратегії туристичного маркетингу, просування та продажу, диференціації та цінові стратегії. In this article it is briefly considered essence of several basic strategy on which the enterprises of tourist branch base at strategic innovation planning the activity: strategy of tourist marketing, price strategy, strategy of promotion and sale and strategy of differentiation.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/34122
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2007. – №579

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
87_410-414.pdf85.5 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.