Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33888
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, З. О.-
dc.date.accessioned2016-09-06T09:39:10Z-
dc.date.available2016-09-06T09:39:10Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКоваль З. О. Економічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійності / З. О. Коваль // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 576 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 125–131. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33888-
dc.description.abstractЗапропоновано методичні рекомендації щодо здійснення економічного аналізу прямих та опосередкованих взаємозв’язків підприємства із споживачами за показниками ефективності та надійності. In this article methodological recommendations as to economic analysis of direct and indirect relations between a firm and consumers on the basis of indices of efficiency and responsibility are proposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.titleЕкономічний аналіз взаємозв’язків підприємства із споживачами продукції за показниками ефективності та надійностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №576

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23_125-131.pdf175.04 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.