Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33317
Title: Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу
Authors: Білущак, Тетяна
Кучеренко, Марія
Bibliographic description (Ukraine): Білущак Т. Особливості використання соціальних мереж у ресторанному бізнесі як ефективний інструмент маркетингу / Тетяна Білущак, Марія Кучеренко // Інформація, комунікація, суспільство 2016 : матеріали 5-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2016, 19–21 травня 2016 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – С. 88–89. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальні мережі
соціальний маркетинг
рестораний бізнес
Facebook
Twitter
Instagram
Foursquare
GoogleAlerts
Abstract: We consider the peculiarities of using social networks as a tool of popularization of restaurant business. We characterize the practical aspects of using social networks.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33317
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2016). – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
36-88-89.pdf363.21 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.