Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33236
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШаховська, Наталя-
dc.contributor.authorМоскалюк, Володимир-
dc.date.accessioned2016-06-14T11:35:37Z-
dc.date.available2016-06-14T11:35:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationШаховська Н. Система прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазину / Наталя Шаховська, Володимир Москалюк // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 188–189.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33236-
dc.description.abstractThere is described the system architecture of sociological polls.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectсоціологічні опитуванняuk_UA
dc.subjectасоціативні правилаuk_UA
dc.subjectмаркетингове рішенняuk_UA
dc.subjectсистема підтримки прийняття рішеньuk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.titleСистема прийняття маркетингових рішень на основі соціологічних опитувань покупців магазинуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
087-188-189.pdf113.47 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.