Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМина, Жанна-
dc.contributor.authorБлага, Тетяна-
dc.contributor.authorБілецька, Наталія-
dc.date.accessioned2016-06-13T13:30:24Z-
dc.date.available2016-06-13T13:30:24Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationМина Ж. Реклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україні / Жанна Мина, Тетяна Блага, Наталія Білецька // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 112–113. – Бібліографія: 2 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33179-
dc.description.abstractIn this article we will discuss advertising as a way to solve marketing problems in Ukraine.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectе-рекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.titleРеклама як спосіб вирішення проблем маркетингу в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
049-112-113.pdf93.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.