Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/33123
Title: Інформаційно-комунікаційні технології у маркетинговій діяльності ІТ-організацій
Authors: Романишин, Юлія
Bibliographic description (Ukraine): Романишин Ю. Інформаційно-комунікаційні технології у маркетинговій діяльності ІТ-організацій / Юлія Романишин // Інформація, комунікація, суспільство 2015 : матеріали 4-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2015, 20–23 травня 2015 року, Україна, Львів, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 36–37. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: ІТ-організація
інформаційні продукти і послуги
інформаційні технології
маркетингова діяльність
онлайн-спільноти
Abstract: It is considered the usage of information and communication technologies in marketing of organizations. The peculiarities of marketing activity of IT-companies are defined. The marketing activity of IT-company "Softjourn. Ukraine" conducted through online communities with the use of Internet-technologies is analyzed in the article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/33123
Content type: Article
Appears in Collections:Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2015). – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
011-36-37.pdf95.16 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.