Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32910
Title: Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
Other Titles: Socially responsible marketing: realities and prospects for implementation
Authors: Леонова, С. В.
Шевців, Л. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Леонова С. В. Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження / С. В. Леонова, Л. Ю. Шевців // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 153–159. – Бібліографія: 13 назв.
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: соціальна відповідальність маркетингу
соціально-відповідальний бізнес
істотні питання
стейкхолдери
комплекс маркетингу
marketing social responsibility
socially responsible business
significant issues
stakeholders
marketing mix
Abstract: Проаналізовано основні аспекти впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Досліджено поняття “істотні питання” соціально-відповідального маркетингу та подано їх класифікацію. Ідентифіковано напрями реалізації соціально-відповідальних заходів у межах кожного елемента комплексу маркетингу для підприємства енергетичної галузі. The basic aspects of introducing the concept of socially responsible marketing to domestic enterprises. The concept “significant issues” socially responsible marketing and filed their classification. Identified areas of implementing socially responsible activities within each element of the marketing mix for the company's energy sector.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32910
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2015. – №833

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23_153-159.pdf156.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.