Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZakharchyn, H.-
dc.contributor.authorLyubomudrova, N.-
dc.date.accessioned2016-05-27T12:35:30Z-
dc.date.available2016-05-27T12:35:30Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationZakharchyn H. Applying marketing principles in human resourches management in the current context / H. Zakharchyn, N. Lyubomudrova // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Логістика : збірник наукових праць. – 2015. – № 833. – С. 15–20. – Bibliography: 11 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32891-
dc.description.abstractВисвітлено основні аспекти управління персоналом через призму маркетингу, окреслено сучасні реалії, які впливатимуть на формування новітніх концепцій та вибір ефективного інструментарію маркетингу в управлінні персоналом. Акцентовано на особливостях функцій, принципів і завдань маркетингу персоналу відповідно до ключових пріоритетів розвитку суспільства, економіки. Людська праця й інтелектуальний потенціал розглядаються через призму культурологічного фактора, який визначає поведінку на ринку усіх зацікавлених суб’єктів. Обґрунтовано доцільність формування субкультури маркетингу в системі організаційної культури. The basic aspects of personnel management through the prism of marketing, outlines the current realities that affect the formation of new concepts and choice of effective marketing tools in human resources management. The attention is drawn to peculiarities of functions, principles and objectives of personnel marketing in accordance with the key priorities of society’s, economy’s development. Human labor and intellectual potential are considered through the prism of cultural factors, which determines the behavior of all market stakeholders. The necessity of marketing subculture formation in the system of organizational culture is grounded.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectсубкультура маркетингуuk_UA
dc.subjectконцепції маркетингу персоналуuk_UA
dc.subjectвиди маркетингуuk_UA
dc.subjectфункції маркетингу персоналуuk_UA
dc.subjectpersonnel marketinguk_UA
dc.subjectmarketing subcultureuk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectpersonnel marketinguk_UA
dc.subjecttypes of marketinguk_UA
dc.subjectfunctions of marketing staffuk_UA
dc.titleApplying marketing principles in human resourches management in the current contextuk_UA
dc.title.alternativeМаркетинговий підхід до управління персоналом в сучасних реаліяхuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2015. – №833

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
04_15-20.pdf131.49 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.