Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/32697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілущак, Тетяна-
dc.date.accessioned2016-05-13T06:39:48Z-
dc.date.available2016-05-13T06:39:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБілущак Т. М. Дослідження соціально-психологічного клімату та мотивації викладацького колективу як чинники успіху освітнього менеджменту / Т. М. Білущак / Науковий вісник НЛТУ України : збірник науково-технічних праць. – Львів : РВВ НЛТУ України, 2016. – Випуск 26.3. – С. 381–387. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32697-
dc.description.abstractУ статті досліджується соціально-психологічний клімат та мотивація викладацького колективу у вищому навчальному закладі як чинники успіху освітнього менеджменту. Розглянуто фактори ефективного управління освітньою організацією та діяльністю її персоналу, які здатні підсилювати чи знижувати предметну діяльність людей так само, як і професійні завдання організації можуть впливають на психологічний клімат та мотивацію науково-викладацького колективу. В даному дослідженні статистичне оброблення даних здійснювалася на базі пакету PSPP статистичного аналізу. У статті встановленні залежності успішності управління від мотиваційно-смислової сфери особистості керівника, а також від світоглядних і комунікативно-стильових її настановлень. The research is devoted to social and psychological climate and motivation of a faculty of a higher education institution as a success factor of educational management. The factors of efficient managing of the educational organization and teaching and research stuff are considered. The factors could either increase or decrease substantive activities of employees. Professional tasks of the organization could significantly influence a psychological climate and motivation of the stuff in its turn. In the research statistical processing of data is carried out applying PSPP packet for statistical analysis. The correlation between management success and motivational and meaning air of manager's personality as well as attitudinal, communicative and stylistic directives are identified.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherНаціональний лісотехнічний університет Україниuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічний кліматuk_UA
dc.subjectвикладацький колективuk_UA
dc.subjectстиль керівникаuk_UA
dc.subjectосвітній менеджментuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectкореляції Спірменаuk_UA
dc.subjectкритерій Крускала-Уолісаuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectsocial and psychological climateuk_UA
dc.subjectfacultyuk_UA
dc.subjectmanager's styleuk_UA
dc.subjecteducational managementuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.subjectSpearman's correlationuk_UA
dc.subjectthe Kruskal-Wallis testuk_UA
dc.titleДослідження соціально-психологічного клімату та мотивації викладацького колективу як чинники успіху освітнього менеджментуuk_UA
dc.title.alternativeResearch of social and psychological climate and motivation of a faculty as a success factor of educational managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті та тези

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білущак Т.М.pdf486.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools