DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Білущак, Тетяна | - |
dc.date.accessioned | 2016-05-13T06:39:48Z | - |
dc.date.available | 2016-05-13T06:39:48Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Білущак Т. М. Дослідження соціально-психологічного клімату та мотивації викладацького колективу як чинники успіху освітнього менеджменту / Т. М. Білущак / Науковий вісник НЛТУ України : збірник науково-технічних праць. – Львів : РВВ НЛТУ України, 2016. – Випуск 26.3. – С. 381–387. – Бібліографія: 8 назв. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32697 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджується соціально-психологічний клімат та мотивація викладацького колективу у вищому навчальному закладі як чинники успіху освітнього менеджменту. Розглянуто фактори ефективного управління освітньою організацією та діяльністю її персоналу, які здатні підсилювати чи знижувати предметну діяльність людей так само, як і професійні завдання організації можуть впливають на психологічний клімат та мотивацію науково-викладацького колективу. В даному дослідженні статистичне оброблення даних здійснювалася на базі пакету PSPP статистичного аналізу. У статті встановленні залежності успішності управління від мотиваційно-смислової сфери особистості керівника, а також від світоглядних і комунікативно-стильових її настановлень. The research is devoted to social and psychological climate and motivation of a faculty of a higher education institution as a success factor of educational management. The factors of efficient managing of the educational organization and teaching and research stuff are considered. The factors could either increase or decrease substantive activities of employees. Professional tasks of the organization could significantly influence a psychological climate and motivation of the stuff in its turn. In the research statistical processing of data is carried out applying PSPP packet for statistical analysis. The correlation between management success and motivational and meaning air of manager's personality as well as attitudinal, communicative and stylistic directives are identified. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Національний лісотехнічний університет України | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний клімат | uk_UA |
dc.subject | викладацький колектив | uk_UA |
dc.subject | стиль керівника | uk_UA |
dc.subject | освітній менеджмент | uk_UA |
dc.subject | вищий навчальний заклад | uk_UA |
dc.subject | кореляції Спірмена | uk_UA |
dc.subject | критерій Крускала-Уоліса | uk_UA |
dc.subject | motivation | uk_UA |
dc.subject | social and psychological climate | uk_UA |
dc.subject | faculty | uk_UA |
dc.subject | manager's style | uk_UA |
dc.subject | educational management | uk_UA |
dc.subject | higher education institution | uk_UA |
dc.subject | Spearman's correlation | uk_UA |
dc.subject | the Kruskal-Wallis test | uk_UA |
dc.title | Дослідження соціально-психологічного клімату та мотивації викладацького колективу як чинники успіху освітнього менеджменту | uk_UA |
dc.title.alternative | Research of social and psychological climate and motivation of a faculty as a success factor of educational management | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті та тези
|