Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/321
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль З. О.-
dc.contributor.authorЯструбський М. Я.-
dc.date.accessioned2009-09-03T11:25:53Z-
dc.date.available2009-09-03T11:25:53Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationКоваль З. О. Складові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукції / З. О. Коваль, М. Я. Яструбський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 84–87. – Бібліографія: 6 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/321-
dc.description.abstractЗапропоновано та розкрито сутність складових взаємозв’язків підприємства- виробника із споживачами продукції, а саме: характер та особливості економічної, соціальної та комунікативної складової цих взаємозв’язків. In the article it is offered and exposed essence of component relationships of enterpriseproducer with the users of products, namely character and features of economic, social and communicative constituent of these relationships.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleСкладові взаємозв'язків підприємства із споживачами продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf302.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.