Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/30401
Title: Інвестиції та інновації: комплекс маркетингових комунікацій під час просування продуктових інновацій
Authors: Мороз, Л. А.
Шабан, К. С.
Bibliographic description (Ukraine): Мороз Л. А. Інвестиції та іновації: комплекс маркетингових комунікацій під час просуваня продуктових інновацій / Л. А. Мороз, К. С. Шабан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2006. – № 570 : Менеджмент та підприємство в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С.114–119. – Бібліографія: 11 назв.
Issue Date: 2006
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Проаналізовано публікації вітчизняних та зарубіжних вчених щодо просування на ринок нових товарів. Визначено, що основною комунікативною метою під час просування нових товарів є інформування споживачів про продуктові інновації, що перші комунікаційні заходи підприємства повинні бути спрямовані на інноваторів, оскільки саме вони випробовують новий товар і формують думку інших категорій споживачів. Наведено основні відмінності характеристик консерваторів та інноваторів і з урахуванням цього внесено рекомендації щодо використання окремих елементів комплексу просування для різних груп споживачів. The publications of native and foreign scientist about advancement of new goods are explored. The main marketing communication aim is considered. That is special informing of consumer about goods innovation, particularly in progress of new goods on a market. For that reason the first step of manufacturers will direct to the innovators, because they testing a new goods and form some thought of the other category of consumers. The main different between conservators and innovators is resulted. On it base was elaborated special system of marketing communication.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/30401
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2006. – №570

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vis_570_Menedgment. 114-119.pdf623.54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.