Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29892
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКулініч, Т. В.-
dc.contributor.authorАдамчук, А. Б.-
dc.date.accessioned2015-11-02T14:09:47Z-
dc.date.available2015-11-02T14:09:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКулініч Т. В. Впровадження системи знижок для активізування комерційної діяльності вітчизняних оптових торговельних організацій / Т. В. Кулініч, А. Б. Адамчук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Проблеми економіки та управління : збірник наукових праць. – 2015. – № 815. – С. 69–82. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29892-
dc.description.abstractРозглянуто практичні особливості забезпечення активізації комерційної діяльності вітчизняних оптових торговельних організацій таким засобом стимулювання збуту, як впровадження обґрунтованої системи знижок для оптових клієнтів. Доведено численні переваги уведення системи знижок, зокрема такі, як: формування конкурентоспроможної асортиментної моделі оптового торговельного об’єкта, його гнучкого реагування на вимоги ринку і адаптації до змінних умов, забезпечення фінансової стійкості і підвищення прибутковості. Виділено обмежений перелік чинників, які переважно визначають розмір надаваних знижок, а також умови, за яких надання цих знижок позитивно позначається на кінцевих (звітних) результатах діяльності оптової торговельної організації. Показано можливості впливу даного інструменту активізування комерційної діяльності на представників мезооточення оптової торговельної організації: диференціація наявних і потенційних оптових клієнтів за різними критеріями і встановлення порогових розмірів знижок для їх окремих категорій, наслідком чого має стати прогнозоване збільшення кількості клієнтів, підвищення їх лояльності, входження цієї організації у нові ринкові мережі тощо. Також оцінено внутрішні переваги, що створює для оптової торговельної організації надання різних видів знижок, зокрема формування такої системи управління товарними запасами, яка дає змогу зменшити вплив сезонності на доходи (прибутки) такої організації, причому враховується життєвий цикл і екстремуми продажів для окремих асортиментних груп товарів. Practical peculiarities of activizing domestic wholesale trade organizations’ activities through sales promotion specific tools are considered. Particular attention is paid to such an instrument of business revitalization as introduction of a reasonable system of discounts for wholesale customers. There exist many benefits of providing discounts, among them: forming a competitive assortment model for a wholesale trade object, its flexible response to market demands and its adaptation to changing conditions, financial stability provision and profitability increase. A limited list of factors that determine the amount of offered discounts is presented; the conditions under which the discounts granted positively affect the final (reporting) results of wholesale trade organizations are defined. There are shown possibilities of this business activation tool to affect representatives of the wholesale dealer’s environment: differentiation of existing and potential wholesale clients by various criteria and setting the threshold amount of discounts for their specific categories that results in the predicted increase of the number of customers, growth of their loyalty, possibility to connect this organization (dealer) to the new market networks etc. There are also reviewed internal benefits given by different types of discounts for wholesale trade organizations, including: the creation of such an inventory management system that can reduce the impact of seasonality on income (profit) of these organizations, taking into account the life cycle and the extremes of sales for certain goods assortment groups.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectкомерційна діяльністьuk_UA
dc.subjectактивізуванняuk_UA
dc.subjectоптові торговельні організаціїuk_UA
dc.subjectзнижкиuk_UA
dc.subjectсезонністьuk_UA
dc.subjectасортиментна модельuk_UA
dc.subjectcommercial activityuk_UA
dc.subjectactivationuk_UA
dc.subjectwholesale trade organizationsuk_UA
dc.subjectdiscountsuk_UA
dc.subjectseasonalityuk_UA
dc.subjectassortment modeluk_UA
dc.titleВпровадження системи знижок для активізування комерційної діяльності вітчизняних оптових торговельних організаційuk_UA
dc.title.alternativeImplementation of discounts for commerce activation of domestic wholesale trade organizationsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Проблеми економіки та управління. – 2015. – №815

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11_69-82.pdf383.02 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.