Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29777
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерко, А. Ю.-
dc.contributor.authorВисоцька, В. А.-
dc.contributor.authorЧирун, Л. В.-
dc.date.accessioned2015-10-16T14:17:26Z-
dc.date.available2015-10-16T14:17:26Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБерко А. Ю. Лінгвістичний аналіз текстового комерційного контенту / А. Ю. Берко, В. А. Висоцька, Л. В. Чирун // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі : збірник наукових праць. – 2015. – № 814. – С. 203–227. – Бібліографія: 52 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29777-
dc.description.abstractУ цій роботі проаналізовано основні проблеми електронної контент-комерції та функціональних сервісів опрацювання комерційного контенту. Запропонована модель дає можливість створити засоби опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції (СЕКК) та реалізувати підсистеми формування, управління та супроводу комерційного контенту. Процес проектування та створення СЕКК за результатами Інтернет-маркетингу є ітеративним і містить у своєму складі низку етапів від аналізу, проектування, розроблення плану до створення прототипу і експериментальних випробувань, починаючи з формування специфікацій, верстання, створення шаблону контенту, формування контенту та його подальше розміщення згідно з структурою сайта. На початкових етапах до визначення функціональних вимог і початку процесу розроблення до процесу залучають кінцевих користувачів за допомогою листків опитування, альтернатив проектування і прототипів різного ступеня готовності. Без значних зусиль збирають цінну інформацію, одночасно викликаючи у користувачів відчуття безпосередньої участі в процесі проектування та завойовуючи їхню довіру. Проаналізовано способи та моделі послідовності опрацювання інформаційних ресурсів в системах електронної контент-комерції та виділено основні закономірності переходу від процесів формування комерційного контенту до його реалізації. Створено формальну модель систем електронної комерції, що дало змогу реалізувати етапи життєвого циклу комерційного контенту. Розроблено формальні моделі опрацювання інформаційних ресурсів у системах електронної контент-комерції, що дало змогу створити узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції. Запропоновано узагальнену типову архітектуру системи електронної контент-комерції, що дало змогу реалізувати процеси формування, управління та реалізації комерційного контенту.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectінформаційний ресурсuk_UA
dc.subjectкомерційний контентuk_UA
dc.subjectконтент-аналізuk_UA
dc.subjectконтент-моніторингuk_UA
dc.subjectконтентний пошукuk_UA
dc.subjectсистема електронної контент-комерціїuk_UA
dc.subjectinformation resourcesuk_UA
dc.subjectcommercial contentuk_UA
dc.subjectcontent analysisuk_UA
dc.subjectcontent monitoringuk_UA
dc.subjectcontent searchuk_UA
dc.subjectelectronic content commerce systemuk_UA
dc.titleЛінгвістичний аналіз текстового комерційного контентуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2015. – №814

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22_203-227.pdf610.36 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.