Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29646
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorRatajczak, Wieslawa-
dc.contributor.authorChrostowska, Agnieszka-
dc.date.accessioned2015-09-17T13:37:18Z-
dc.date.available2015-09-17T13:37:18Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationRatajczak W. Współczesny użytkownik a bibliotekarz: budowanie wzajemnych relacji – na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiej / Wieslawa Ratajczak, Agnieszka Chrostowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2015 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; [редакційна колегія: О. В. Шишка, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 291–299. – Bibliografia: 10 nazw.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29646-
dc.description.abstractReferat omawia interakcje zachodzące pomiędzy współczesnym użytkownikiem a bibliotekarzem w czasach szybkiego rozwoju technologicznego, mającego istotny wpływ na zachowania i sposób komunikowania się ludzi. Dynamicznie zmieniające się potrzeby użytkowników sprawiają, że bibliotekarze muszą przedefiniować swoje role. Z biernych dostawców informacji stają się edukatorami w dziedzinie informacji, często zaangażowanymi w działalność naukową i edukacyjną macierzystej instytucji. Mają świadomość, że nawiązanie silnej i długotrwałej relacji z klientem ma ogromne znaczenie w procesie poznawania i realizacji jego potrzeb. Jaki jest współczesny użytkownik biblioteki akademickiej? Autorzy spróbują odpowiedzieć na postawione pytanie opierając się na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiej, która żywo reagując na dynamiczne zmiany dokonujące się w jej najbliższym otoczeniu, czyli na uczelni oraz w środowisku akademickim, stara się ukierunkować swoje działania przede wszystkim na czytelnika. Próbuje nie tylko sprostać jego potrzebom i oczekiwaniom, ale nawet je prognozować i uprzedzać. The interaction between modern user and the librarian at the time of rapid technological development influences the behavior and the way people communicate with each other. The dynamically changing users’ needs make librarian redefine their roles. From passive information providers they become educators in the field of information. They are often deeply engaged in the scientific and educational activities of the home university having the awareness that establishing a strong and long-lasting relation with a client has an enormous impact in the process of getting to know and realization of their needs. What constitutes user of the academic library? The answer will be based on the example of the Library of the Lodz University of Technology, which take active actions in response to the dynamic changes taking place at the university and among academia. All library actions are focus on readers. The TUL Library’s aim is to fulfill clients’ needs and expectations and to able to predict them. У статті представлено взаємовідносини між сучасним користувачем і бібліотекарем у період стрімкого розвитку технологій, які впливають на поведінку і спосіб комунікацій між людьми. Динаміка змін у потребах користувачів змушує бібліотекарів переглянути свою роль, зміст роботи і завдання, які вони виконують. З пасивних постачальників інформації вони стають консультантами у галузі інформації, часто заангажованими у наукову і навчальну діяльність вищого навчального закладу, усвідомлюючи, що налагодження довготривалих і якісних взаємовідносин з клієнтом має велике значення в процесі пізнання і реалізації його потреб. Яким бачимо сучасного користувача бібліотеки ВНЗ? Автори спробують відповісти на поставлене запитання, спираючись на приклад Бібліотеки Технічного університету м. Лодзь, яка реагуючи на динамічні зміни в найближчому оточенні, тобто у стінах навчального закладу і наукових колах, намагається спрямувати свою діяльність на користь читача. Старається не тільки задовольнити потреби користувача, але їх прогнозувати і передбачати.-
dc.language.isopluk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectbiblioteka akademicka-
dc.subjectkomunikacja interpersonalna-
dc.subjectrelacje użytkownikbibliotekarz-
dc.subjectinterakcje-
dc.subjectobsługa użytkownika-
dc.subjectacademic library-
dc.subjectinterpersonal communication-
dc.subjectuser-librarian relation-
dc.subjectrelationships-
dc.subjectuser’s service-
dc.subjectбібліотека вищого навчального закладу-
dc.subjectміжособистісна комунікація-
dc.subjectвзаємовідносини користувач–бібліотекар-
dc.subjectобслуговування користувача-
dc.titleWspółczesny użytkownik a bibliotekarz: budowanie wzajemnych relacji – na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiejuk_UA
dc.title.alternativeСучасний користувач і бібліотекар: на шляху ло взаєморозуміння – на прикладі бібліотеки технічного університету м. Лодзьuk_UA
dc.title.alternativeModern user and the librarian: formation of mutual relationships on the example of the Library of the Lodz University of technology-
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2015 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rataychak-Khrostovska.pdf1.06 MBAdobe PDFView/Open
53-291-299.pdf291.73 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.