DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Ratajczak, Wieslawa | - |
dc.contributor.author | Chrostowska, Agnieszka | - |
dc.date.accessioned | 2015-09-17T13:37:18Z | - |
dc.date.available | 2015-09-17T13:37:18Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Ratajczak W. Współczesny użytkownik a bibliotekarz: budowanie wzajemnych relacji – na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiej / Wieslawa Ratajczak, Agnieszka Chrostowska // Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства : матеріали шостої міжнародної науково-практичної конференції, 10–11 вересня 2015 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка», Науково-технічна бібліотека ; [редакційна колегія: О. В. Шишка, І. О. Бєлоус, Р. С. Самотий, А. І. Андрухів]. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – С. 291–299. – Bibliografia: 10 nazw. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29646 | - |
dc.description.abstract | Referat omawia interakcje zachodzące pomiędzy współczesnym użytkownikiem a bibliotekarzem w czasach szybkiego rozwoju technologicznego, mającego istotny wpływ na zachowania i sposób komunikowania się ludzi. Dynamicznie zmieniające się potrzeby użytkowników sprawiają, że bibliotekarze muszą przedefiniować swoje role. Z biernych
dostawców informacji stają się edukatorami w dziedzinie informacji, często zaangażowanymi w działalność naukową i edukacyjną macierzystej instytucji. Mają świadomość, że nawiązanie silnej i długotrwałej relacji z klientem ma ogromne znaczenie w procesie poznawania i realizacji jego potrzeb. Jaki jest współczesny użytkownik biblioteki akademickiej? Autorzy spróbują odpowiedzieć na postawione pytanie opierając się na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiej, która żywo reagując na dynamiczne zmiany dokonujące się w jej najbliższym otoczeniu, czyli na uczelni oraz w środowisku akademickim, stara się ukierunkować swoje działania przede wszystkim na czytelnika. Próbuje nie tylko sprostać jego potrzebom i oczekiwaniom, ale nawet je prognozować i uprzedzać. The interaction between modern user and the librarian at the time of rapid technological development influences the behavior and the way people communicate with each other. The
dynamically changing users’ needs make librarian redefine their roles. From passive information providers they become educators in the field of information. They are often deeply
engaged in the scientific and educational activities of the home university having the awareness
that establishing a strong and long-lasting relation with a client has an enormous impact in the process of getting to know and realization of their needs. What constitutes user of the academic library? The answer will be based on the example of the Library of the Lodz University of Technology, which take active actions in response to the dynamic changes taking place at the university and among academia. All library actions are focus on readers. The TUL Library’s aim is to fulfill clients’ needs and expectations and to able to predict them. У статті представлено взаємовідносини між сучасним користувачем і
бібліотекарем у період стрімкого розвитку технологій, які впливають на поведінку і спосіб комунікацій між людьми. Динаміка змін у потребах користувачів змушує бібліотекарів переглянути свою роль, зміст роботи і завдання, які вони виконують. З пасивних постачальників інформації вони стають консультантами у галузі інформації, часто заангажованими у наукову і навчальну діяльність вищого навчального закладу, усвідомлюючи, що налагодження довготривалих і якісних взаємовідносин з клієнтом
має велике значення в процесі пізнання і реалізації його потреб. Яким бачимо сучасного користувача бібліотеки ВНЗ? Автори спробують відповісти на поставлене запитання, спираючись на приклад Бібліотеки Технічного університету м. Лодзь, яка реагуючи на динамічні зміни в найближчому оточенні, тобто у стінах навчального закладу і наукових колах, намагається спрямувати свою діяльність на користь читача. Старається не тільки задовольнити потреби користувача, але їх прогнозувати і
передбачати. | - |
dc.language.iso | pl | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | biblioteka akademicka | - |
dc.subject | komunikacja interpersonalna | - |
dc.subject | relacje użytkownikbibliotekarz | - |
dc.subject | interakcje | - |
dc.subject | obsługa użytkownika | - |
dc.subject | academic library | - |
dc.subject | interpersonal communication | - |
dc.subject | user-librarian relation | - |
dc.subject | relationships | - |
dc.subject | user’s service | - |
dc.subject | бібліотека вищого навчального закладу | - |
dc.subject | міжособистісна комунікація | - |
dc.subject | взаємовідносини користувач–бібліотекар | - |
dc.subject | обслуговування користувача | - |
dc.title | Współczesny użytkownik a bibliotekarz: budowanie wzajemnych relacji – na przykładzie Biblioteki Politechniki Łódzkiej | uk_UA |
dc.title.alternative | Сучасний користувач і бібліотекар: на шляху ло взаєморозуміння – на прикладі бібліотеки технічного університету м. Лодзь | uk_UA |
dc.title.alternative | Modern user and the librarian: formation of mutual relationships on the example of the Library of the Lodz University of technology | - |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Сучасні проблеми діяльності бібліотеки в умовах інформаційного суспільства. Науково практична конференція. – 2015 р.
|