Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29572
Title: Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України
Other Titles: Factors of marketing pricing at the tourist market of Ukraine
Authors: Суслова, Т. О.
Bibliographic description (Ukraine): Суслова Т. О. Чинники маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України / Т. О. Суслова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 381–388. – Бібліографія: 19 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: цінова політика
маркетингове ціноутворення
чинники формування ціни
pricing
marketing pricing
pricing factors
Abstract: Досліджено динаміку зовнішніх чинників, що формують середовище для маркетингового ціноутворення на туристичному ринку України. Наведено аналіз економічної ситуації, податкової системи України та зарубіжних країн, темпів інфляції, реальних доходів населення. Виявлено тенденції у конкурентній ситуації на ринку туристичних послуг України, а також у динаміці цін на послуги суміжників / партнерів. The dynamics of the external factors that shape the environment for the marketing of pricing in the tourist market of Ukraine. The analysis of the economic situation, the tax system of Ukraine and foreign countries, the rate of inflation, real incomes. Trends identified in the competitive situation on the market of tourist services in Ukraine, as well as the dynamics of prices for services of subcontractors / partners.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29572
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
057_381_388.pdf265.08 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.