Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSobczyk, G.-
dc.date.accessioned2015-07-22T08:09:06Z-
dc.date.available2015-07-22T08:09:06Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationSobczyk G. New phenomena in the XXI century consumption and their marketing implications / G. Sobczyk // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 361–366. – Bibliography: 12 titles.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29570-
dc.description.abstractПроаналізовано зміни у споживчих перевагах та споживчій поведінці, які спостерігаються у ХХІ ст. як результат специфічних економічних, соціальних та культурних передумов. До особливостей споживання, що виникають у контексті глобалізації ринків та економіки, загалом зараховують зміну структури споживання, споживчий гедонізм, екологізацію споживання, етичність та сталість споживання, зниження споживання тощо. Досліджено тренди щодо екоспоживання та принципи сталого споживання, які охоплюють екологічні, економічні, соціальні, психологічні та просторові напрями. Запропоновано перспективи досліджень споживчих мегатрендів. The article brings forth a presentation of the changes in consumption patterns and consumer behaviour that have been taking place in the twenty-first century as a result of specific economic, social and cultural conditioning. The already identified consumption developments occurring in the context of the globalisation of economies and markets include the following: transformation in the structure of consumption itself, consumption hedonism, the greening of consumption, ethical and sustainable consumption, deconsumption and other trends.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectспоживанняuk_UA
dc.subjectнові тренди в споживчій поведінціuk_UA
dc.subjectмаркетингова орієнтаціяuk_UA
dc.subjectconsumptionuk_UA
dc.subjectnew trends in consumer behaviouruk_UA
dc.subjectmarketing orientationuk_UA
dc.titleNew phenomena in the XXI century consumption and their marketing implicationsuk_UA
dc.title.alternativeНові споживчі тенденції XXI століття та їхні ринкові наслідкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
055_361_366.pdf143.1 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.