Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29388
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛень, Т. В.-
dc.date.accessioned2015-07-16T08:43:29Z-
dc.date.available2015-07-16T08:43:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛень Т. В. Теоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємстві / Т. В. Лень // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 197–201. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29388-
dc.description.abstractРозглянуто різноманітні підходи та погляди на визначення теоретичної сутності дефініції “маркетинг персоналу” і вітчизняними, і зарубіжними вченими. Також відображено основні засади концепції маркетингу персоналу, особливості маркетингової діяльності із задоволення потреб у персоналі. Проаналізовано його і функції на основі елементів концепції маркетингу персоналу. Сформований комплекс можливих джерел залучення персоналу та наведені їхні переваги та недоліки. Обґрунтовано елементи ефективної і успішної реалізації маркетингу персоналу на підприємстві. The article reviews various approaches and views on the definition of essential theoretical definition of "marketing personnel" both domestic and foreign scholars. Also shows the basic principles of the concept of marketing staff, especially the marketing activities of satisfaction of staff. Analyzes its main functions based on the concept of marketing staff. The article generated a set of possible sources of staff and are their main advantages and disadvantages. Elements proved effective and successful implementation of marketing staff in the enterprise.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectмаркетинг персоналуuk_UA
dc.subjectконцепція маркетингу персоналуuk_UA
dc.subjectвнутрішні джерелаuk_UA
dc.subjectзовнішні джерелаuk_UA
dc.subjectконтролінгuk_UA
dc.subjectстратегія реалізаціїuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectmarketing personneluk_UA
dc.subjectthe concept of marketing personneluk_UA
dc.subjectinternal sourcesuk_UA
dc.subjectexternal sourcesuk_UA
dc.subjectcontrollinguk_UA
dc.subjectstrategy implementation efficiencyuk_UA
dc.titleТеоретико-методологічні засади маркетингу персоналу на підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of marketing personnel at the enterpriseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
030_197_201.pdf169.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.