Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29382
Title: Класифікація маркетингових стратегій відповідно до рівня інноваційного потенціалу автомобілебудівного підприємства
Authors: Том’юк, О. Я.
Bibliographic description (Ukraine): Том’юк О. Я. Класифікація маркетингових стратегій відповідно до рівня інноваційного потенціалу автомобілебудівного підприємства / О. Я. Том’юк // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 233–234. – Бібліографія: 4 назви.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29382
Content type: Article
Appears in Collections:Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
136-233-234.pdf311.98 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.