Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29347
Title: Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку
Other Titles: Factors influence buying behavior of final consumers on the tourism market
Authors: Дубодєлова, А. В.
Лісовська, Л. С.
Малкуш, Х. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Дубодєлова А. В. Впливові чинники купівельної поведінки кінцевих споживачів на туристичному ринку / А. В. Дубодєлова, Л. С. Лісовська, Х. Ю. Малкуш // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2014. – № 811 : Логістика. – С. 120–125. – Бібліографія: 16 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: туристичний ринок
купівельна поведінка
кінцевий споживач
туристичний маркетинг
туристичні продукти і послуги
впливові чинники купівельної поведінки споживачів
tourism market
purchasing behavior
the end user
tourism marketing
tourism products and services
factors influence the purchasing behavior of consumers
Abstract: Обґрунтовано значення систематичного вивчення купівельної поведінки споживачів у системі маркетингу туристичних підприємств для забезпечення ефективності ринкової діяльності. Визначено склад і зміст чинників, які справляють вплив на купівельну поведінку споживачів, з урахуванням специфічних особливостей туристичного бізнесу. Розкрито механізми впливу виокремлених чинників на купівельну поведінку кінцевих споживачів у процесах пошуку, вибору та прийняття рішення про купівлю туристичних продуктів і послуг. Запропоновано пріоритетні напрями маркетингових дій туристичних підприємств відповідно до змін купівельної поведінки кінцевих споживачів. Proved the value of systematic study of consumer behavior consumers in the marketing of tourism enterprises to ensure the effectiveness of market activity. The composition and content of the factors that influence the purchasing behavior of consumers, taking into account the specific characteristics of tourism. The mechanisms examined factors influence the purchasing behavior of end users in the process of finding, selecting and deciding on the purchase of travel products and services. A priority areas of marketing activities of tourism enterprises in accordance with changes in purchasing behavior of end users.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29347
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2014. – №811

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
018_120_125.pdf184.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.