Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/29344
Title: Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах
Authors: Демків, Я. В.
Юрків, А. Р.
Bibliographic description (Ukraine): Демків Я. В. Трансформація сутності та процесу розроблення маркетингової стратегії у сучасних ринкових умовах / Я. В. Демків, А. Р. Юрків // Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, MIPU–2014, 22–23 травня 2014 р., Львів : до 170-річчя Національного університету «Львівська політехніка» та 70-річчя кафедри менеджменту організацій / Національний університет “Львівська політехніка”, Громадська академія наук, Республіка Польща, Львівська обласна рада, Львівська обласна державна адміністрація. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 189–190. – Бібліографія: 5 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/29344
Content type: Article
Appears in Collections:Управління інноваційним процесом в Україні: налагодження взаємодії між учасниками. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
110-189-190.pdf299.02 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.